Slovenska udruga za zaštitu potrošača usporedila je cijenu toaletnog papira iz njihova posljednjeg testa otprije šest godina s aktualnim cijenama, i došla do zanimljivog otkrića - testirani uzorci poskupjeli su od 45 do 160 posto, a najveće poskupljenje zabilježio je toaletni papir marke Violeta, uz ogradu kako je tvrtka u međuvremenu i nešto promijenila svoj proizvod.
Müllerov toaletni papir Soft Star Das Zuverlässige danas je 140 posto skuplji nego 2018. godine, dok je DM-ova marka Sanft & Sicher Toilettenpapier Recycling danas na policama dostupna za 84 posto višu cijenu, piše Dora Koretić za Jutarnji list.
Analizirane su i cijene Müllerovog papira Soft Star Das Bewusste, koji je poskupio 60,6 posto, dok Natur Extra Soft od Mercatora ima 61 posto višu cijenu, a više od 50 posto poskupio je i papir iz Eurospina, ali i onaj iz Hofera.
Slovenski potrošači Lidlov Floralys danas kupuju za 46, a Sparov Lovely za 45 posto više novca, stoji u analizi Zveze potrošnikov Slovenije, iz koje napominju kako su se trudili napraviti usporedbu između identičnih uzoraka, no napominju da u nekim slučajevima to nije bilo moguće jer su pojedine vrste toaletnog papira u međuvremenu nestale.
Inače, zanimljivo je napomenuti kako Slovenija, za razliku do Hrvatske, nije ograničila cijenu toaletnog papira, dok je kod nas na razinu od 2,99 eura ograničena cijena troslojnog toaletnog papira u pakiranju od deset rola. Doduše, ta je mjera u konačnici dovela do toga da je velik broj proizvođača prestao distribuirati proizvode s ograničenom cijenom.