StoryEditorOCM
ObalaMegaprojekt

Ivica Granić, inženjer koji je na Pelješkom mostu proveo 1400 dana: Misterij mi je kako smo uspjeli izgraditi ovo čudo bez ikakvih šokova! A krunica u konstrukciji nije trebala biti javna priča

Piše Stanislav Soldo
26. srpnja 2022. - 08:13
Ivica Granić: Koliko god posložili sustav, ovo je izrazito opasan posao, ali i izazovan te zanimljivVladimir Dugandžić/Cropix

Kad prvi automobili prijeđu preko Pelješkog mosta, inženjer Ivica Granić može odahnuti i krenuti na zasluženi godišnji. Njegov posao na Pelješkom mostu, gdje je radio protekle četiri godine, time završava.

Premda već u kolovozu prelazi na novi posao u Korčuli, Ivica nije rekao "zbogom" mostu u čije stupove je skupa s hrvatskim i kineskim kolegama ugrađivao svoje teorijsko i praktično znanje. I dalje ostaje pri ruci nadzornim inženjerima CRBC-a, koji će idućih deset godina, sve do 2032. godine, pratiti Pelješki most.

– Ako im nešto zatreba, uvijek me mogu zvati. Ja sam tu – rekao nam je Ivica dok smo obilazili Pelješki most, koji se priprema za veliku svečanost otvorenja u utorak navečer.

Do izgradnje Pelješkog mosta neke tehnologije i tehnička rješenja nisu...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
29. prosinac 2024 06:52