Rast cijena u trgovinama već mjesecima užasava potrošače, bilo da je riječ o brašnu, mlijeku, siru... Taj je rast vidljiv u raznim državama, poput Hrvatske i Njemačke, i u različitim trgovačkim lancima.
Ipak cijena jednoga artikla, povrća, posebno upada u oči.
Početkom godine jedan je krastavac koštao oko dva eura, ponegdje i tri puta više. Činilo se gotovo jezivo kada su neke trgovine počele prodavati "krastavce narezane na tanke kriške" kako bi ogromna cijena bila malo podnošljivija. Onda je došlo ljeto i donijelo privremeno olakšanje. Cijene krastavaca pale su na 30 centi po komadu. Ali, ta su vremena sada prošla.
Cijene opet vrtoglavo rastu, a prosječan kupac u Kauflandu u Sjevernoj Rajni-Vestfaliji jedan krastavac plaća nevjerojatnih 1,59 eura. Lidl i dalje naplaćuje impresivnih 1,39 eura. Lidl je rekao kako će kupcima prenijeti troškovne prednosti proizvoda od brašna i rajčice, ali nije otkrio konkretne informacije o krastavcima, piše Fenix-magazin.
Kada je obavljen razgovor s Udrugom njemačkih poljoprivrednika, postala je jasna složenost problema. Potražnja za krastavcima je velika, ali ponuda je ograničena. Krastavci iz Nizozemske, Belgije i Njemačke sve su rjeđi kako se sezona bližila kraju u ovim regijama.
Visoki troškovi energije također su smanjili prinose iz nizozemskih staklenika, što je pridonijelo rastu cijena. Španjolski krastavci pokušali su popuniti prazninu u ponudi, ali nisu uspjeli zadovoljiti svu potražnju, što je na kraju dovelo do povećanja cijene i do 100 posto.
U krastavcima će izvan sezone očito uživati samo oni koji si to mogu priuštiti.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....