StoryEditorOCM
SvijetHEY JUDE I AJME NAMA

Dok genijalci spajaju pjesmu Beatlesa i njezina imenjaka Judea Bellinghama, naši snimaju reklame o ljudima koji rokću

15. lipnja 2024. - 12:57

Pojeo bih se od muke, ali ne mogu se više sjetiti koji je veliki američki industrijalac izrekao onu slavnu rečenicu „Pola novca što ga trošim na oglašavanje je bačen novac, samo je problem u tome što ne znam koja je to polovica.“

Možda nije ni važno tragati za identitetom autora te misli, jer bi je, siguran sam, supotpisala većina ljudi koji su se ikada našli u prilici da reklamiraju svoje proizvode ili usluge. Čak i kad se pokaže da im je to ulaganje donijelo neki opipljivi dobitak, uvijek ih muči pitanje jesu li platili previše. Zato ljudi koji žive od reklama, žive odlično.

Barem oni koji su u tome uspješni, pa imaju izdašan popis klijenata kojima stoje na raspolaganju veliki budžeti. Utoliko i ne treba čuditi što profesionalci iz svih kreativnih industrija...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
22. prosinac 2024 17:00