Izrada studije i namjenskog filma o vizualnom utjecaju obilaznice oko starog grada Kotora – tako se zove usluga vrijedna čak 280 tisuća kuna koju je tijekom 2009. godine Institut građevinarstva Hrvatske Jure Radića naručio od Fimi Medije, marketinške tvrtke Nevenke Jurak po kojoj je dobila ime najveća afera u novijoj povijesti države s nedavnim prvostupanjskim sudskim epilogom.
Budući da IGH nije platio Fimi Mediji ispostavljeni račun, Nevenka Jurak pojavila se u lipnju prošle godine sa svojim potraživanjem u predstečajnoj nagodbi Radićeva instituta, te su joj Fina i Trgovački sud u cijelosti priznali dug. Prema nagodbi za IGH, Fimi Media dobit će 128 dionica Instituta, dok bi 85 tisuća kuna gotovine trebalo biti isplaćeno u idućih pet godina. Daljnjih 34 tisuća...
Budući da IGH nije platio Fimi Mediji ispostavljeni račun, Nevenka Jurak pojavila se u lipnju prošle godine sa svojim potraživanjem u predstečajnoj nagodbi Radićeva instituta, te su joj Fina i Trgovački sud u cijelosti priznali dug. Prema nagodbi za IGH, Fimi Media dobit će 128 dionica Instituta, dok bi 85 tisuća kuna gotovine trebalo biti isplaćeno u idućih pet godina. Daljnjih 34 tisuća...