![<p> ovo je drugi obalni ophodni brod iz serije od ukupno pet brodova, čiju je izgradnju ugovorilo Ministarstvo obrane Republike Hrvatske.</p>](https://static.slobodnadalmacija.hr/images/slike/2024/07/01/o_27482066_1024.jpg)
Industrija je još uvijek važna za razvoj Splita, ali moram biti iskren, nisam optimističan što se tiče budućnosti vaše brodogradnje!
Riječi su to Nicolasa Conserve, 24-godišnjeg talijanskog znanstvenika s Fakulteta međunarodnih odnosa i političkih znanosti Sveučilišta “Aldo Moro” iz Barija.
Iako Italija ima toliko brodogradilišta da ih je teško pobrojati – samo državni “Fincantieri”, mediteranski brodograđevni kolos, od vrha do dna apeninske čizme ima čak osam škverova, projektne biroe, istraživačke centre – Conservu je zaintrigirala neizvjesna sudbina brodogradnje s druge strane Jadrana. Tjednima je boravio u Splitu pripremajući magisterij na temu privatizacije “Brodosplita” i hrvatske brodogradnje.
Riječi su to Nicolasa Conserve, 24-godišnjeg talijanskog znanstvenika s Fakulteta međunarodnih odnosa i političkih znanosti Sveučilišta “Aldo Moro” iz Barija.
Iako Italija ima toliko brodogradilišta da ih je teško pobrojati – samo državni “Fincantieri”, mediteranski brodograđevni kolos, od vrha do dna apeninske čizme ima čak osam škverova, projektne biroe, istraživačke centre – Conservu je zaintrigirala neizvjesna sudbina brodogradnje s druge strane Jadrana. Tjednima je boravio u Splitu pripremajući magisterij na temu privatizacije “Brodosplita” i hrvatske brodogradnje.