Potrošači su regulatori tržišta. Bolje je nešto prodati po nižoj cijeni negoli ne prodati nikako – osnovni su to postulati tržišne ekonomije i kalkulacije cijena.
Tako je i s maslinovim uljem, čije su cijene odletjele u nebo. Toliko su visoke da se sve manji broj ljudi odlučuje na kupnju maslinova ulja, koje je prema podacima Eurostata (službene statistike EU-a) u Hrvatskoj skuplje za čak 38 posto nego u drugim zemljama EU-a.
Više se ne gleda tko je proizvođač, je li ulje uvozno ili domaće, ekstra djevičansko, djevičansko ili pak od komine masline. Samo se prati cijena i sretan je onaj tko ulovi kakvu bocu na akciji. Umjesto maslinova, potrošačima uvijek ostaje suncokretovo ulje koje je ipak puno jeftinije.
Boca maslinova ulja, pakiranje od jedne litre hrvatskog pro...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....