StoryEditorOCM
Hrvatskabijesni potrošači

Kupce ražestila objava iz Lidla, svašta im pišu i najavljuju bojkot. Iz trgovačkog lanca su nam prokomentirali ozbiljne pritužbe kupaca

3. siječnja 2023. - 15:52

Osobama koje vode Lidlove društvene mreže, prvenstveno mislimo na Facebook stranicu Lidl Hrvatska, nije lako ovih dana. Sva sila kupaca nabacuje se drvljem i kamenjem po ovom njemačkom trgovačkom lancu optužujući ih da su bezobrazno iskoristili uvođenje eura kako bi podigli cijene svojih proizvoda.

Pritom prilažu i fotografije u kojima se vidi da su se neke cijene zaokruživale na veće eurske iznose, a masovne se tuže i kako isti proizvodi u Sloveniji, Austriji i Njemačkoj znatno jeftinije koštaju.

Na stotine komenatara ispisano je ispod njihove objave da su im cijene ostale iste, odnosno da su ih prilikom konverzije zaokružili u korist kupaca.

- Ne vrijeđajte nam inteligenciju. Sramotno ste digli cijene u svoju korist, prije uvođenja eura. Bilo bi dobro da objasnite taj mate...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
21. studeni 2024 15:47