Ne odbijam dodatnu odgovornost (obvezu), ali ako mogu, izbjegla bih je. Nisu nas educirali za rad s djecom s posebnim potrebama. Ne okrivljujem ni dijete ni njegove roditelje, ali zašto ga žele upisati baš u moj razred?
Tim je riječima, potpuno iskreno i bez naknadnog uljepšavanja, Ivančica Tajsl Dragičević, učiteljica razredne nastave u zagrebačkoj Osnovnoj školi Trnjanski, zabilježila kakve su joj se misli vrtjele po glavi u siječnju 2007. godine, kad se razgovaralo o tome da se u njezin budući razred nove generacije prvašića upiše i jedan dječak s Downovim sindromom.
Roditelji su, naime, željeli da njihov sin, Jan Tomislav Vrbić, ide u redovnu školu koju bi pohađao prema prilagođenom programu i uz osobnog asistenta.
Učiteljica Tajsl Dragičević odlučila je...
Tim je riječima, potpuno iskreno i bez naknadnog uljepšavanja, Ivančica Tajsl Dragičević, učiteljica razredne nastave u zagrebačkoj Osnovnoj školi Trnjanski, zabilježila kakve su joj se misli vrtjele po glavi u siječnju 2007. godine, kad se razgovaralo o tome da se u njezin budući razred nove generacije prvašića upiše i jedan dječak s Downovim sindromom.
Roditelji su, naime, željeli da njihov sin, Jan Tomislav Vrbić, ide u redovnu školu koju bi pohađao prema prilagođenom programu i uz osobnog asistenta.
Učiteljica Tajsl Dragičević odlučila je...