Sudionici okruglog stola, koji se održao danas u Ministarstvuznanosti, obrazovanja i sporta na temu "Kakvu nastavu povijestitrebamo", složili su se da treba odrediti što je svrha ionakoprenatrpanog nastavnog programa povijesti, je li to puka reprodukcijanaučenih činjenica ili pak usvajanje znanja i vještina koje će učenicimaomogućiti razumijevanje svijeta u kojemu žive.
NevenBudak, profesor na Odsjeku za povijest zagrebačkog Filozofskogfakulteta, rekao je da studenti koji upisuju taj fakultet nemajupredznanje očekivano od mladih zainteresiranih za problematiku koju suveć dvaput prošli, u osnovnoj i srednjoj školi. Kada ju prođu i trećiput u cijelom ciklusu, od stare povijesti do 20. stoljeća, ni tadarezultati nisu dobri, istaknuo je.
NevenBudak, profesor na Odsjeku za povijest zagrebačkog Filozofskogfakulteta, rekao je da studenti koji upisuju taj fakultet nemajupredznanje očekivano od mladih zainteresiranih za problematiku koju suveć dvaput prošli, u osnovnoj i srednjoj školi. Kada ju prođu i trećiput u cijelom ciklusu, od stare povijesti do 20. stoljeća, ni tadarezultati nisu dobri, istaknuo je.
Osim pitanja treba li se povijest...