Svjedočenjem Ivana Pavušića, voditelja radarske službe, nastavljeno je suđenje Tomislavu Horvatinčiću za izazivanje pomorske tragedije kod Primoštena i pogibiju dvoje talijanskih državljana u ljeto 2011. godine
Prema njegovim riječima, slike s radara okazuju zaostali signal u 11.20 sati, ali zadnji signal jedrilice bio je minutu prije, kada se vidi i posljednji signal Horvatinčićeva glisera.
S druge strane, vještaci prometa Ivo Makjanić i Mijo Radunović u niz navrata morali su ponavljati kako je nemoguće reproducirati događaj iz radarskih snimaka, već tek na temelju simulacije.
– Nitko pouzdano ne zna vrijeme kada se sudar dogodio, a mi smo izradili simulaciju. Mi ne znamo istinu, to zna Horvatinčić , pa pitajte njega – rekao je jedan od vještaka.
Prema njegovim riječima, slike s radara okazuju zaostali signal u 11.20 sati, ali zadnji signal jedrilice bio je minutu prije, kada se vidi i posljednji signal Horvatinčićeva glisera.
S druge strane, vještaci prometa Ivo Makjanić i Mijo Radunović u niz navrata morali su ponavljati kako je nemoguće reproducirati događaj iz radarskih snimaka, već tek na temelju simulacije.
– Nitko pouzdano ne zna vrijeme kada se sudar dogodio, a mi smo izradili simulaciju. Mi ne znamo istinu, to zna Horvatinčić , pa pitajte njega – rekao je jedan od vještaka.
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?