StoryEditorOCM
Biznisdobra stvar

Uspjeh hrvatske nogometne reprezentacije ima dobar utjecaj i na gospodarstvo: potrošnja raste u svim sektorima, ljudi se osjećaju bolje, a društvo se homogenizira

Piše JL
24. lipnja 2021. - 10:08

Odraz uspjeha hrvatske nogometne reprezentacije na kretanja u domaćoj ekonomiji najčešće se promatra kroz rast potrošnje i veće prihode trgovaca, ugostitelja i drugih poduzetnika, no ekonomisti upozoravaju i na neizravne pozitivne doprinose "vatrenih" domaćem gospodarstvu, piše u četvrtak Jutarnji list.

Ekonomist Hrvoje Serdarušić kaže da je jedan od tih doprinosa takozvani feel good faktor koji reprezentacija svojim uspjesima generira.

"Feel good faktor vrlo je teško izmjeriti u ekonomiji i inače, ali ga lako prepoznajemo po rastu dobrog raspoloženja među ljudima, porastu samopouzdanja i zajedništva te davanju pozitivnog primjera zajednici", kaže Serdarušić i dodaje kako se može samo poželjeti da hrvatska reprezentacija nastavi napredovati na Europskom prvenstvu...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
25. studeni 2024 22:49