StoryEditorOCM
BiznisVlatko Dujanić

Operativni direktor ‘Usluge kupcima i maloprodaje‘ u Ini: Naši radnici bili su predani i odgovorni u krizi. Pokazali smo iznimnu odgovornost

Piše Jakov Žarko
14. svibnja 2020. - 11:41

Nakon što su na svim maloprodajnim mjestima Ine diljem Hrvatske profesionalno i u skladu s mjerama Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske odradili više od dva mjeseca, uz poštovanje strogih mjera borbe protiv širenja koronavirusa, kupcima su nakon trećeg vala popuštanja mjera dostupne i prijašnje usluge.

Kako bismo iz prve ruke doznali o čemu se zapravo radi i na koji je način Ina prilagodila svoje poslovanje za vrijeme pandemije, razgovarali smo s Vlatkom Dujanićem, operativnim direktorom “Usluge kupcima i maloprodaje".

Kako su se Inina maloprodajna mjesta prilagodila u pandemiji koronavirusa i koliko je ona utjecala na poslovanje?

- Od početka pandemijske krize znali smo s čime ne želimo raditi kompromise, a to je zaštita zdravlja naših radnika, kupaca i partnera...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
16. studeni 2024 04:50