StoryEditorOCM
Biznis"potrošač" u akciji: pojedine oznake dovode nas u zabludu

Kako nam podvaljuju: voćne karamele bez voća, čokoladni keksi bez čokolade...

Piše PSD.
18. studenog 2008. - 12:38

Kad se na ambalaži navodi sadržaj kojeg u sastavu nema, kao što je na nekim bombonima i keksima, kupce se navodi na pogrešne zaključke, a pitanje je i koliko su takvi proizvodi uopće ispravni

Državni inspektorat u svibnju je zaprimio prijavu potrošača Ivana Dietricha koji je inspektorima skrenuo pozornost na prehrambene proizvode koji ne udovoljavaju zakonskim propisima RH.

Tijekom kupnje na policama trgovačkih kuća Billa, Konzum, KTC, Mercator-H, Metro Cash&Carry i Plodine, pronašao je nepropisno označene bombone, kekse, lizalice i gume za žvakanje, na čijim se deklaracijama, kako tvrdi, nalaze oznake koje potrošače dovode u zabludu u pogledu sastava.

Savjesni potrošač...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
31. prosinac 2024 00:02