Novi rekord popularnih domaćih bezalkoholnih pića: ostvaren je snažan rast prodaje i dobiti.
Tvrtka Atlantic Cedevita lani je imala prihode od 71,2 milijuna eura uz rast od 14 posto. Neto dobit iznosila je 4,8 milijuna eura i bila je veća za čak 52 posto. Ključni brendovi su Cedevita te vode Kala i Kalnička koje se proizvode u tvornici u križevačkom Apatovcu, piše Danica.hr.
Kompanija koja posluje u sastavu Atlantic grupe imala je lani oko 270 zaposlenih, što je desetak manje nego prethodne godine. No, rast prosječne neto plaće pritom izgleda posve nestvarno.
Rast Cockte
Kako navodi Financijska agencija u statističkom prikazu, Cedevita lani je imala prosječnu neto plaću od 2800 eura, što je nevjerojatnih 75 posto ili 1200 eura više nego predlani! Radničke plaće, dakako, nisu ni blizu toliko rasle, pa je posrijedi nešto drugo. Možda bonusi ili nagrade…
Atlanticova Pića (tu je i Cockta) lani su ostvarila ukupnu prodaju od 101 milijun eura, što je rast od gotovo 19 posto. To je "u velikoj mjeri rezultat dizanja prodajnih cijena na svim tržištima, ali ostvaren je i količinski rast u svim grupama proizvoda", kažu u Atlanticu.
Pritom u kompaniji ističu lansiranje Cedevite u kategoriju vitaminskih voda, koja je jedna od najbrže rastućih kategorija bezalkoholnih pića na domaćem i globalnom tržištu.
Vitaminska voda
Cedevita vitaminska voda je stigla u tri osvježavajuća okusa, napravljena s prirodnim aromama, bez zaslađivača, uz niski kalorijski sadržaj.
"U Sloveniji je Cedevita vitaminska voda postigla tržišni udio od 16,4 posto i pozicionirala se kao drugi ključni igrač uz Vitamin Well, dok se u Hrvatskoj također etablirala kao drugi najvažniji brend s tržišnim udjelom od 14,3 posto.
Cedevita bilježi rast vrijednosnog udjela na svim tržištima, s najznačajnijim rastom u Hrvatskoj s udjelom od 11,6 posto u kategoriji bezalkoholnih pića s voćnim okusom. Od regionalnih tržišta koja generiraju najveće stope rasta ističu se Hrvatska, Srbija i Slovenija", naglašavaju u Atlanticu, piše Danica.hr.