Nakon brojnih pritužbi naših građana da u petak tijekom cijelog dana u poslovnicama Splitske banke Societe Generale Group u Splitu nisu mogli obaviti ni jednu isplatu novca klijentima, nego da su banci samo mogli primati uplate, uputili smo dopis i osobama iz te banke pitajući ih radi li se o hakerskom napadu na njihov račun.
Također smo ih upitali pitali jesu li o tome obavijestili policiju.
Odgovor Banke prenosimo u cijelosti:
-Nije riječ ni o kakvom hakerskom napadu i nema riječi ni o kakvom kaznenom djelu. Naime, zbog čisto tehničkih teškoća sustav sada nije dostupan i zbog toga se sve transakcije u poslovnicama odrađuju bez kontakta sa sustavom i u suženom opsegu.
Kartice, pak, klijenti mogu koristiti na bankomatima i POS-ovima bez problema uz primjenu stanja računa od...
Također smo ih upitali pitali jesu li o tome obavijestili policiju.
Odgovor Banke prenosimo u cijelosti:
-Nije riječ ni o kakvom hakerskom napadu i nema riječi ni o kakvom kaznenom djelu. Naime, zbog čisto tehničkih teškoća sustav sada nije dostupan i zbog toga se sve transakcije u poslovnicama odrađuju bez kontakta sa sustavom i u suženom opsegu.
Kartice, pak, klijenti mogu koristiti na bankomatima i POS-ovima bez problema uz primjenu stanja računa od...