Potrošili smo milijune na promociju votke Akvinta, ali napadali smo kriva tržišta i nismo uspjeli - priznaje ruski investitor Dmitrij Železnjak dok sjedimo u kafiću na Cvjetnom trgu i pokazuje mi lokal u trgovačkom centru u kojem se, kaže, i danas može popiti votka Akvinta. Iako je vinarija Imota iz Donjeg Prološca u kojoj je proizvodio Akvintu otišla ove godine u stečaj, Železnjak planira zadržati vlastitu destileriju te se okušati na tržištu s jeftinijim brendom votke, piše Jutarnji list.
- Akvinta je super premium votka. Plasirali smo je na brojna svjetska tržišta, a realno tržište za votku je samo Amerika. Još smo ulagali velike iznose u promociju, pa da vam ne pričam detalje, primjerice, koliko samo stoji reklama Akvinte u čak tri izloga najprestižnije...
StoryEditorOCM
BiznisŽeleznjak se vraća?
Gdje je nestao moćni ruski biznismen, nekadašnja zvijezda splitskog društvenog života? Poslovi u Hrvatskoj donijeli su mu samo probleme, no iz Splita se vratio s novom ljubavi
18. rujna 2017. - 10:44
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?