StoryEditorOCM
Strani nogometfinancijska inekcija

Stižu milijuni: švedska tvrtka Spotify će biti sponzor Barcelone, kupuju i ime stadiona

Piše Dean Bauer/ SN
20. ožujka 2022. - 17:15

Dom nogometaša Barcelone, zdanje koje je uz Sagrada Familiju ili nikad dovršenu crkvu koja će jednom postati i katedrala, najposjećenije u glavnom gradu Katalonije, najveći nogometni stadiona u Europi, mitsko mjesto ovog sporta - famozni Camp Nou mijenja ime.

Dobro, ne mijenja baš puno, već samo pridodaje sponzorsko. Od jeseni ove godine ili od početka nove natjecateljske sezone stadion Barcelone zvat će se Spotify Camp Nou. Ne samo to, već će Spotify, švedska multinacionalna korporacija koja omogućava prenošenje glazbe, biti i sponzorom kluba sljedeće 4 sezone. Dogovor je pao, predugovor sastavljen, a sve što se čeka je još samo i službeni blagoslov zastupnika na izvanrednoj Skupštini kluba koja je sazvana za nedjelju, 3. travnja odnosno dva tjedna., pišu Sportske...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
25. studeni 2024 21:04