StoryEditorOCM
OstaloBaza i po

Na dresu reklame ‘Turbo folk‘ i ‘Super mama‘, pogledajte kako su se u Olmissumu izrugali s promoviranjem kladionica

Piše Sport SD
12. ožujka 2023. - 11:49

Čelnici jednog od najboljih hrvatskih futsal klubova Olmissuma na originalan su način doskočili neslaganju s Hrvatskim nogometnim savezom po pitanju promoviranja klađenja.

HNS i SuperSport lani su potpisali sponzorski ugovor po kojem najvažnija nogometna natjecanja u Hrvatskoj u svom nazivu imaju i ime te kladioničarske kuće. Između ostalog i 1. HMNL. A jedna od marketinških obveza futsal klubova sudionika tog natjecanja je da na rukavima dresova moraju imati njen logo.

Dugo je Olmissum odbijao nositi logo kladionice na svom dresu pozivajući se na zaštitu djece od promoviranja tog sadržaja koji nije u skladu s vrijednostima s kojima se kao klub zalažu i zbog toga što se to kosi s time kakvu bi ulogu u društvu i odgoju mladih kao klub trebali imati. Zbog toga su plaćali...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
23. studeni 2024 11:01