StoryEditorOCM
Splitisto misto, novi đir

Započinje nova era City Centera one; Splićani će uskoro uživati u preuređenom Cityju, evo koji nas noviteti još čekaju

Piše PROMO
4. kolovoza 2023. - 08:20

City Center one uskoro će dobiti novo ruho. Pripremljen je veliki projekt kojim će se se proširiti ponuda Centra i osvježiti dizajn interijera kako bi se posjetiteljima pružio što bolji šoping doživljaj jer – danas su šoping-centri puno više od same kupnje. Centar će za vrijeme radova biti otvoren za posjetitelje, a koji sve noviteti očekuju Splićane, rekao nam je Pjero Rakela, Development Manager CC Reala. 

Kako ste se odlučili za novi projekt? Što je prethodilo finalnoj odluci za realizaciju projekta?

Ukratko – jer je Centar, sa svojim zakupnicima i posjetiteljima, to zaslužio. Standardi unutar industrije nalažu da se svakih 10-ak godina centar osvježi pa je tako došlo vrijeme da i City Center one Split osvane u modernijem ruhu. Pripremama smo pristupili vrlo ozbiljno, uz podršku nekoliko hrvatskih, ali i međunarodnih agencija, pa je tako prije odluke o implementaciji projekta provedeno detaljno istraživanje tržišta i niz radionica, a sve skupa rezultiralo je strategijom repozicioniranja Centra koja je nit vodilja samog projekta.

image

Pjero Rakela, Development Manager CC Reala

Foto: Smuk Luka

Možete li nam reći više o projektu? Što biste rekli da je vaš glavni cilj?

Riječ je o investiciji vrijednoj 20 milijuna eura, čiji je glavni cilj započeti novu eru City Centera one – prilagoditi ga trendovima na tržištu i potrebama posjetitelja.

U sklopu projekta postavljeni su operativni ciljevi koji se tiču dizajna, što podrazumijeva preuređenje svih zajedničkih površina Centra te prodajnih površina zakupnika, čime će se dodatno optimizirati ponuda. Promjene su sveobuhvatne i provode se na nekoliko razina, stoga iziskuju dobru pripremu te kvalitetan nadzor. U konačnici, nakon njihova završetka, Centar ne samo da će postati mjesto na kojemu će posjetitelji s još većim guštom provoditi svoje vrijeme, nego će se nastojati zadovoljiti i parametri za dobivanje međunarodnog certifikata za održivu gradnju – DGNB, kojim će potvrditi da je zgrada s ekološkog aspekta održiva. Naime, kroz optimizaciju potrošnje električne energije planira se smanjiti njezina potrošnja za 650.000 kWh godišnje, čime bi se i ugljični otisak Centra smanjio za 90 tona godišnje.

Projektni tim CC Reala zadužen za pripremu i implementaciju projekta internacionalnog je karaktera i uključuje sve odjele kompanije. Upravo višegodišnje iskustvo tih stručnjaka garancija je kvalitete provedbe, s obzirom na to da nadzor nad baš svakim detaljem procesa ostaje u rukama onih koji Centar najbolje poznaju. Naime, CC Real je izgradio City Center one Split te njime i upravlja od samoga otvaranja.

Koje su sve promjene u planu?

Promjene koje su u planu obuhvaćaju trgovački Centar i garažu.

Tako će se više od 40 lokala promijeniti, preurediti ili preseliti, čime će se ne samo osvježiti prodajni prostor prema posljednjim trendovima, nego i organizirati samu ponudu trgovačkog centra grupiranjem specifičnih dobara i usluga po katovima, odnosno dijelovima Centra. Cilj je svega stvaranje još boljeg iskustva kupnje, a u konačnici će biti renovirano više od 16.000 četvornih metara prodajnih prostora.

Što se samog Centra tiče, preuredit će se svi njegovi zajednički dijelovi, čime će se dodatno utjecati na stvaranje atmosfere uz koju će šoping, ali i provođenje slobodnog vremena biti još ugodnije. Osvježit će se tako ulazni hodnici i centralni dijelovi, garaža i sanitarni čvorovi, dok za sam kraj čuvamo preuređenje Food Courta.

Radovi će se protezati na više od 11.000 četvornih metara trgovačkog Centra, dakle bez prostorija zakupnika, a primarno se tiču stropova i pročelja. Promijenit će se više od 5.500 četvornih metara stropova, iznova će se obložiti sva pročelja galerija poviše šetnica, a ugradit će se i više od 5.000 novih svjetlosnih elemenata u Centru i garaži. Nevjerojatnih 13 tona čelika i čak dva kilometra staklenih lamela iskoristit će se za oplemenjivanje ulaznih mostova koji povezuju garažu i Centar, čime će ulazi dobiti sasvim novi dizajn. Ukupno će unutar Centra i garaže biti obojeno više od 70.000 četvornih metara, a to su tek neke od impresivnih brojki koje ilustriraju obujam radova koji nam predstoji.

image

Prikaz zapadnog krila Centra nakon završetka radova

Što biste izdvojili kao glavni fokus na koji ste se usmjerili ovim projektom?

Od otvaranja pa sve do danas, City Center one Split pozicionirao se kao omiljena šoping destinacija zahvaljujući svojoj raznolikoj i sveobuhvatnoj ponudi, uređenju i ugodnoj atmosferi. Kako je vrijeme prolazilo, promijenile su se potrebe posjetitelja, ali i lokalne zajednice, stoga ovim projektom nastojimo ići ukorak s tim promjenama te osigurati upravo ono što posjetiteljima u ovom trenutku treba. City ostaje City, samo postaje još bolji, a upravo to poručujemo kroz komunikacijsku kampanju Isto misto, novi đir.

Projektom se tako u konačnici nastoji ojačati pozicija Centra kao središta lokalne zajednice kreirajući mjesto za opuštanje, druženje i kupnju na kojemu će stanovnici grada i okolice s guštom provoditi vrijeme.

S obzirom na trenutno bogat sadržaj gastronomske ponude, planirate li ga dodatno proširiti?

Ljubitelji slastica već sada su došli na svoje, budući da odnedavno mogu svratiti na kavu i kolače na čak dvije nove lokacije u Centru. Prva od njih je kavana Procaffe, čiji je interijer uređen po najnovijem konceptu, ali i koja je svojom lokacijom lagano počela mijenjati samu vizuru Centra. Druga je netom otvorena slastičarnica Torterie Macaron, koja svojom ponudom neće ostaviti ravnodušnima ni najveće slatkoljupce.

U najavi je još promjena koje željno iščekujemo, ali o kojima zasad nećemo puno govoriti. Spomenut ćemo tek da jedno od iznenađenja u ovom segmentu još uvijek nije prisutno na lokalnom tržištu, ali je prepoznatljivo na nacionalnoj razini te vjerujemo da će razveseliti posjetitelje već potkraj ove godine.

Prema tome, bogatija gastronomska ponuda svakako je u planu – a o tome koliko nam je navedeni segment bitan govori činjenica da će cjelokupan Food Court zasjati u potpuno novom ruhu nakon završetka radova.

Često se upravo obiteljski posjećuje centre. Trenutno imate veliki playroom za djecu na drugom katu. Možemo li očekivati da će i djeca također, kao posjetitelji Centra, dobiti osvježenje i novo mjesto za zabavu?

Naravno, bitno nam je da su i najmlađi posjetitelji zadovoljni kad svrate u Centar, a tu jednu od ključnih uloga igra upravo igraonica Kid’s Jungle. U sklopu ranije spomenutih promjena te klasterizacije ponude, omiljena dječja igraonica trenutno je preseljena na privremenu poziciju, a nakon završetka projekta svoja će vrata otvoriti na novoj lokaciji u Centru i tako mališanima ponuditi još više zabave u prostoru koji će od staroga biti veći za otprilike 100 četvornih metara.

No nije cilj ojačati zabavu samo za najmlađe. U suradnji s agencijom specijaliziranom za osmišljavanje i planiranje destinacija za provođenje slobodnog vremena te dizajn interijera, aktivno radimo na razvoju koncepta potpuno novog segmenta zabave. Tako će, uz već prisutni Cineplexx i Kid‘s Jungle, zabava dobiti sasvim novu dimenziju u kojoj će uživati obitelji, djeca i tinejdžeri, mladi i stari. Ukratko, bit će tu ponešto za svakoga.

Koliko je bilo izazovno planirati promjene, a i istodobno voditi maksimalno operativan Centar?

Ovo je definitivno jedan od najvećih izazova s kojim ćemo se suočavati sve dok projekt traje.

Kada govorimo o promjenama vezanima uz zakupnike, one se možda čine manje zahtjevnima s obzirom na to da se sami radovi uglavnom provode iza "zatvorenih vrata" pojedinih lokala. Ali da bi ti radovi uopće mogli započeti, za svaki od 40-ak lokala koji će biti zahvaćeni promjenama – bilo u postojećem prostoru ili na sasvim novoj lokaciji unutar Centra – trebalo je razviti strategiju, pravodobno je ispregovarati, odnosno dalje koordinirati sve tehničko-operativne detalje izvedbe, s ciljem da se proces optimizira. U praksi to znači da se nastojalo osigurati da svaki od tih lokala bude zatvoren što je kraće moguće – ili, ako je to bilo ikako izvedivo, da uopće ne bude zatvoren.

Ono što nam slijedi, i što će s operativnog aspekta sigurno biti puno izazovnije, jest preuređenje zajedničkih, javnih dijelova Centra s obzirom na to da će sam Centar tijekom trajanja radova cijelo vrijeme biti otvoren. Kako bi preuređenje minimalno utjecalo na zakupnike i posjetitelje, svi radovi podijeljeni su na manje grupe, odnosno "pakete", čije je izvođenje opet podijeljeno na zasebne faze.

U svakom slučaju, planiranje je bilo izazovno, ali tako smo postavili odlične temelje procesu realizacije. Najizazovniji dio tek predstoji, no s obzirom na temeljitu pripremu i uistinu veliko iskustvo stručnjaka CC Reala, rekao bih da nema razloga za zabrinutost.

S obzirom na velike promjene koje nas očekuju, koji su vremenski planovi za završetak cjelokupnog projekta?

Planirani završetak radova predviđen je za sredinu 2024. godine, ako ne bude nepredviđenih situacija koje bi ga mogle značajnije pomaknuti. U sljedećih godinu dana predstoji nam uistinu puno posla i velikih promjena, a najavljeni rok služi nam i kao dodatni motiv kako bismo sve procese optimizirali i tako svaki dan iskoristili najbolje što možemo.

Potrebe posjetitelja uvijek su na prvom mjestu. Više o pozitivnom "feedbacku", zaposlenicima i utjecaju lokacije omiljenog Centra rekao nam je više Nikola Lozina, Center Manager Centra.

image

Nikola Lozina, Center Manager City Centera one Split

Foto: Joško Ponoš/Cropix

Što biste naveli kao jedne od važnijih faktora Centra, a koje su prepoznali vaši posjetitelji?

Kako je kolega Pjero ranije spomenuo, sveobuhvatna ponuda, uređenje i ugodna atmosfera svakako su pri samom vrhu popisa razloga zbog kojih posjetitelji za svoju kupnju biraju upravo City Center one. Ako je suditi po komentarima posjetitelja, posebno treba istaknuti City Pazar, koji se u relativno kratkom periodu pretvorio u omiljenu destinaciju za sve gurmane željne friških i domaćih delicija, potom velik broj parkirnih mjesta, koja samo iskustvo kupnje čine ugodnijim, te jednostavnu orijentaciju unutar Centra.

U nekoliko intervencija upravo su vaši djelatnici bili ti koji su među prvima priskočili u pomoć. Koliko ulažete u edukacije i obuku zaposlenika Centra?

Velik broj posjetitelja koji dnevno posjeti Centar jednostavno iziskuje tim koji je spreman brzo reagirati u svakoj situaciji. Upravo zato veliku pažnju pridajemo educiranju osoblja pa, osim što se provode periodičke vježbe propisane zakonom, velik naglasak stavljamo i na internu edukaciju te obuku djelatnika koji rade u službama zaduženima za održavanje Centra, ali i za zaposlenike Uprave. Sve skupa pokazalo se kao dobra kombinacija.

Planska gradnja oko Centra u proteklih je nekoliko godina doživjela pravu ekspanziju, što vas stavlja u centar te mikrolokacije. Osjećate li pozitivne efekte promjena?

Kad je prije 13 godina otvorio svoja vrata, City Center one arhitektonski je definirao Brnik. Sada se njegovo okruženje u potpunosti izmijenilo, što zbog stambenih zgrada, što zbog novih prometnica. Nedavno se tako još jedna autobusna linija priključila prolasku cestom Hrvatske neovisnosti – riječ je o liniji 25, koja vozi do City Centera one pa na Vukovarsku ulicu. Prema tome, navedene promjene svakako su imale pozitivne efekte, a u pitanju je zapravo klasičan primjer pozitivne simbioze koji ovdje ne završava, s obzirom na to da stanogradnja ima jak uzlazni trend u okolici samog Centra.

Vrlo ste dobro detektirali da je City Center one u središtu te mikrolokacije, koju je na određeni način i kreirao. On više nije mjesto na kojemu se samo kupuje – postaje središte društvenog života grada i gradske četvrti, stoga nas veseli zajedno kreirati jednu novu priču.

S obzirom na novo susjedstvo, kakva je vaša komunikacija s okolnim kotarima?

Otvoreni smo za komunikaciju sa svim kotarima, a trenutno bih posebno istaknuo kotar Sirobuju, budući da je svaka suradnja s njima vrlo ugodna.

Što biste rekli da je prvo što posjetitelji primijete prilikom dolaska u Centar?

Uz već ranije spomenute faktore, u svojim recenzijama posjetitelji se često osvrću na čistoću Centra i ljubaznost djelatnika. Upravo činjenica da prepoznaju ono u što svakodnevno ulažemo veliki trud posebno nas veseli. Naposljetku, sve to skupa pridonosi kreiranju ugodne atmosfere koja utječe na samo šoping iskustvo – a na kraju dana, uvijek idemo tamo gdje se osjećamo najugodnije.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
27. travanj 2024 17:40