StoryEditorOCM
Splitima li kraja?

Splićanka uzalud čekala da joj spoje ‘optiku‘, umjesto brzog interneta dobila račun od 374€: ‘Skoro me infarkt strefio‘

Piše Vijesti SD
7. rujna 2023. - 20:48
Čtateljica Slobodne Dalmacije (podaci poznati redakciji) imala je neugodno iskustvo zbog Hrvatskog Telekoma (HT).Shutterstock

Naša čitateljica A.P. (podaci poznati redakciji) javila nam se u redakciju i opisala neugodno iskustvo koje je imala zbog Hrvatskog Telekoma (HT).

- Naša agonija sa spajanjem optičkog brzog interneta traje još od veljače ove godine kada smo podnijeli zahtjev da nam se uvede. Prvo su tehničari iz firme koja ne pripada HT-u prije nekoliko mjeseci spojili kabele do kuće. Potom smo čekali cijelo ljeto da opet netko dođe. Krajem kolovoza pojavili su se novi tehničari koji su popravljali postavljene kabele rekavši da nešto nije bilo u redu i da sada treba netko iz HT-a doći kako bi nam u kuću spojio novi ruter - govori nam čitateljica i nastavlja.

- Krajem kolovoza dobila sam poruku da nam je aktivirana optika, no brzina interneta je i dalje ista, dakle, usluga nije aktivirana. U Službi za korisnike mi govore da su napravili žurnu požurnicu i da će netko u roku dva dana doći u kuću spojiti novi ruter. Do danas nitko nije došao! Ono što je najveći apsurd u cijeloj priči je da mi je račun za kolovoz ispostavljen na 374 eura!

Skoro sam doživjela infarkt kad sam to vidjela! Na njemu piše kako je spajanje optike naplaćeno nevjerojatnih 265 eura! A bilo mi je rečeno da će biti besplatno te da cijena ostaje ista kao dosad. Znači, naplaćeno mi je nešto što nije trebalo i još k tome za uslugu koja nije ni aktivirana! - zaključuje čitateljica.

Upit o tome zašto je gospođi ispostavljen toliki račun za mjesec kolovoz i kada može očekivati da će joj netko napokon doći spojiti optiku poslali smo HT-u, a njihov odgovor prenosimo u cijelosti.

- Provjerom je utvrđeno kako je prilikom kreiranja računa došlo do greške te je prikazan krivi iznos računa, odnosno greškom su zaračunate stavke vezane uz instalaciju. Kolege su u međuvremenu kontaktirali korisnicu s pojašnjenjem kako će navedene stavke biti otpisane te je potrebno podmiriti samo nesporni dio računa, odnosno dio računa u iznosu od 42,39 EUR (PDV uključen). Također, aktivacija optike je u tijeku i bit će realizirana u najkraćem mogućem roku, a najkasnije do sredine idućeg tjedna, te će korisnicu kontaktirati tehničari kako bi dogovorili točan termin završetka instalacije usluga i postavljanja nove opreme. Ispričavamo se još jednom radi nastale situacije i neugodnosti.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. svibanj 2024 06:01