![25861944](https://static.slobodnadalmacija.hr/images/slike/2023/10/29/o_25861944_1024.jpg)
Do prava potrošača još uvijek se malo drži, o čemu ponajbolje govori podatak da je u protekloj godini čak 3417 naših sugrađana potražilo pomoć Udruge “Dalmatinski potrošač”.
Od toga broja, na primjedbe vezane uz javne usluge, u koje spadaju telekomunikacije, komunalne usluge i elektroopskrba, otpadaju 1372 primjedbe, slijede primjedbe iz sektora trgovine, koje je poslalo 1029 građana, a zbog osobnih financija pomoć Udruge zatražilo je 118 potrošača u 2009. godini.
- Česta su kršenja prava potrošača kada on sklapa ugovor o korištenju usluge u području telekomunikacija, a da uopće ne zna što je potpisao. Obično se uz potpisani ugovor podrazumijeva da je korisnik upoznat s Općim uvjetima poslovanja, a to uglavnom nije slučaj.
- Davatelj usluge bi, poštujući...