StoryEditorOCM
SplitPODVUČENO ŽUTIM

Što mislite koliko splitski ‘Promet‘ godišnje zaradi od reklama po autobusima? Provjerili smo hoće li i naš javni prijevoznik kao zagrebački ukinuti takvo oglašavanje

Piše Antea Burazin
13. listopada 2022. - 13:28

Gradonačelnik Zagreba Tomislav Tomašević zagrebačkim tramvajima vraća zaštitni znak - plavu boju!

To znači da će ZET-ova vozila u doglednom vremenu biti bez oblijepljenih reklama. Prvi čovjek metropole istaknuo je kako je njihov javni prijevoznik imao nepovoljan ugovor s privatnom tvrtkom koja je bila posrednik između ZET-a i ostalih tvrtki koje su se htjele oglašavati, a od čega je Grad na kraju imao minimalnu korist.

- Ta firma ZET-u godišnje plaća samo četiri milijuna kuna, dok Grad subvencionira ZET s milijardu kuna. Reklame će se s tramvaja postupno uklanjati, ovisno o isteku pojedine ugovorene kampanje i očekujemo da će u sljedećih nekoliko mjeseci svi ZET-ovi tramvaji i autobusi opet voziti u prepoznatljivoj plavoj boji - otkrio je Tomašević...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
14. studeni 2024 18:01