Veliki trgovački lanci poznati su po vještim marketinškim trikovima i maštovitim iskazivanjima cijena i popusta kako bi namamili potrošače da kupe njihove proizvode, no u jednoj splitskoj trgovini koriste se posebno podlim metodama.
Naime, jedna čitateljica nam je poslala fotografije iz SPAR Supermarket trgovine u Ličkoj ulici gdje ju je pri vaganju zaprepastilo što pakiranje limuna umjesto naznačenih 500 grama, ima 484 grama, odnosno 16 grama manje od težine naznačene na etiketi.
No, ni tu nije kraj nevoljama kupaca pri vaganju pošto sama prazna vaga, kako nam čitateljica javlja, pokazuje deset grama koji se nadodaju na svaki proizvod! Kupac po kupac, gram po gram, cent po cent i trgovci zarade solidne novce važući - prazni zrak.
Prije dva dana poslali smo službeni upit informacijskoj službi ovog četvrtog najvećeg maloprodajnog lanca u Hrvatskoj, a konkretan odgovor i objašnjenje još nismo dobili. Ako ga dobijemo, objavit ćemo ga.