StoryEditorOCM
SplitŠPARANJE

Splićanin otkrio kako poznati trgovački lanac vara građane: ‘Kupio sam dva komada piletine, došao kući i izvagao ih...‘

Piše M. U.
10. srpnja 2024. - 19:35

Prema navodima našeg čitatelja (identitet poznat redakciji), marketi "Interspar" dodaju gramažu na vagi i građanima više naplaćuju proizvode. Splićanin koji nam se javio smatra da treba zaustaviti nebrojene prevare i pokušaje varanja potrošača, posebno u uvjetima kada hranu i ostale proizvode plaćamo itekako skupo. 

- Riječ je o trgovini "Spar", konkretno "Spar to go" u trgovačkom centru "Mall of Split". Više puta sam primijetio da prodavači nemaju naviku, ne žele ili im je tako naređeno, da na vagi nuliraju posude, vrećice i ostale materijale u koje spremaju hranu koju kupujemo. Time plaćamo više nego što bismo trebali. U konkretnom slučaju, kupio sam dva komada piletine koju je trgovac upakirao, na moj zahtjev, u papirnatu vrećicu. Vaga je pokazala 142 grama, a platio sam otprilike 1,90 eura.

image

Ilustracija

Tom Dubravec/Cropix

Kada sam došao kući i izvagao piletinu, primijetio sam da vaga pokazuje 10 grama manje za samu piletinu, dok je težina vrećice 10 grama. Jednostavnom matematikom, dolazimo do zaključka da je ta vrećica, koja je trebala biti besplatna i nije trebala biti vagana, plaćena 0,13 eura. To je gotovo jedna kuna po vrećici.

Pomnožite to s brojem ljudi koji svakodnevno kupuje u toj trgovini... Evidentno je da se radi o prevari potrošača, a u konačnici i države, što ne bismo smjeli tolerirati, ni zatvarati oči pred tim - govori Splićanin koji smatra da je važno da javnost bude informirana kako bi mogla zaštiti svoja prava. 

Kontaktirali smo lanac "Interspar" i pitali ih je li ovakva praksa uobičajena, zašto ne "nuliraju" vage i hoće li zaustaviti ovakav način vaganja. Objavit ćemo njihove odgovora kada ih dobijemo. 

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
09. studeni 2024 03:40