StoryEditorOCM
SplitOvo nije očekivala...

Loše iskustvo mlade Splićanke: naručeno joj nikad nije stiglo, od trgovca dobila krajnje neozbiljan odgovor! Evo što učiniti ako se dogodi i vama

26. kolovoza 2022. - 10:46

Ovo je mogla biti priča o tome kako je djevojka iz Splita povoljno online kupila, među mladima popularni, ruksak švedskog proizvođača Fjallraven i kao takva zacijelo bi ostala samo u krugu njezinih najbližih prijatelja. Ali ta je priča prerasla u primjer kako opreza nikad dosta kad je riječ o internetskoj trgovini.

Mnogi trgovci na internetu prodaju Fjallraven proizvode, a mlada je Splićanka "imala sreću" da je izabrala jednog koji joj naručeni i plaćeni ruksak nije isporučio niti joj je vratio novac. Barem ne još. Povoljna kupnja tako se zasad pokazala preskupom, a među dosadašnja višegodišnja dobra iskustva u online kupovini došlo je i ono s neželjenom lekcijom.

Odlučila se za stranicu haveyoursay-csu.com, naručila i platila željeni ruksak i čekala isporuku u vremenu...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. studeni 2024 18:19