Dobili smo odgovor Hrvatske pošte o razlozima kašnjenja poziva na ročišta koje su nam prijavile dvije čitateljice. Iz odgovora smo uspjeli saznati jedno veliko - ništa.
Uputili smo upit pošti tražeći neko objašnjenje. Naime, dvije naše čitateljice dobile su pozive na ročišta, ali tek nakon što su ta ročišta završena. Nakon objave članka, javilo nam se još nekoliko nezadovoljnih čitatelja.
Nakon što smo pošti otkrili jednu od adresa koju smo imali, jer drugu adresu nam čitateljica nije dala radi zaštite privatnosti, pošta nam je ponudila sljedeći odgovor:
- Dostava u spomenutoj ulici odvija se u propisanim rokovima i bez poteškoća. Pregledan je i poštarov stol te nisu pronađene pošiljke kod kojih je prekoračen rok uručenja - stoji u njihovom odgovoru.
Odgovor smo proslijedili čitateljicama, koje su postale još ogorčenije te još jednom ponovile da su radi greške Hrvatske pošte propustile ročišta. Prva čitateljica propustila je medicinsko vještačenje, a druga je trebala biti svjedok na suđenju. Nakon što smo previše puta pisali o propustima pošte, čini se da se stanje i dalje ne popravlja.
Pozvali su korisnice da im se s brojevima pošiljki obrate na broj 072 303 304, putem e-maila kontakt.szk@posta.hr ili putem online obrasca https://obrasci.posta.hr/kontakt.