StoryEditorOCM
Splitstrategija je sve

Domovinski pokret ogorčen popularnošću turbofolka, imaju genijalno rješenje kako djeci promijeniti glazbeni ukus...

Piše Frano Kiso
3. siječnja 2024. - 11:14

Svako malo čujemo vijesti o tome kako turbofolk zvijezde iz susjednih zemlja pune naše dvorane, a često je u pitanju i nekoliko rasprodanih koncerata zaredom i to bez veće marketinške kampanje.

Domovinski pokret Splitsko-dalmatinske županije odlučio je tome stati na kraj i skrojili su strategiju kako mladima usaditi neke druge vrijednosti i promijeniti njima omiljeni žanr.

Na svom Facebook profilu objavu su naslovili ‘Istočnom melosu možemo se suprotstaviti samo njegovanjem vlastite kulturne baštine kroz obrazovni sustav‘ i objasnili o čemu je točno riječ.

- Hrvatska javna scena je pod sustavnom, dobro organiziranom i financiranom kulturnom agresijom. Nažalost, dio državnih institucija svjesno je, iz oportunističkih razloga, pristao na...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
10. siječanj 2025 00:08