Dvadesetosmogodišnjakinja, Jugoslavenka srpsko-crnogorskog podrijetla i karizmatične ljepote, kao da su po njoj oblikovane Meštrovićeve lovćenske karijatide, došla je 1974. u Napulj, po pozivu jednoga tamošnjeg studija za suvremenu umjetnost, da održi performans. Skinula se gola i oko sebe po stolu poredala 72 predmeta. Neki od njih mogu stvoriti ugodu, čovjeka usrećiti, drugi ga mogu ozlijediti ili ubiti. Na stolu su: staklenka s medom, peruška, žileti, noževi, bič, makaze, pištolj s jednim metkom...
Umjetnica je uza sve to priložila potpisanu i ovjerenu potvrdu da preuzima odgovornost za način na koji će ti predmeti biti upotrijebljeni i za sve što će joj, dok performans bude trajao, učiniti bilo koji posjetitelj ove umjetničke priredbe: “Na stolu se nalaze...
Umjetnica je uza sve to priložila potpisanu i ovjerenu potvrdu da preuzima odgovornost za način na koji će ti predmeti biti upotrijebljeni i za sve što će joj, dok performans bude trajao, učiniti bilo koji posjetitelj ove umjetničke priredbe: “Na stolu se nalaze...