Sinjski konceptualni umjetnik Siniša Labrović svojim nam performansima već godinama pruža artističko ogledalo u kojem se zrcale ključne stranputice i „krive Drine“ hrvatskog društva.
Od medicinskog zavijanja porušenih partizanskih spomenika do javnog čitanja u epskom desetercu, uz gusle, tekstova iz „Glorije“, od višednevnog reality-showa s ovcama do izdavanja ironijskog priručnika „Postdiplomsko obrazovanje“ za buduće kriminalce, Labrović duhovito i nepogrešivo detektira „suptilna skretanja“ jednog dezorijentiranog tranzicijskog društva.
Upravo ovaj potonji „kriminalni priručnik“ - s kojim je Labrović predstavljao Hrvatsku na bijenalu u Istanbulu 2009. godine - ponukao nas je da baš s njim prodivanimo o najnovijim hapšenjima istaknutih...
Od medicinskog zavijanja porušenih partizanskih spomenika do javnog čitanja u epskom desetercu, uz gusle, tekstova iz „Glorije“, od višednevnog reality-showa s ovcama do izdavanja ironijskog priručnika „Postdiplomsko obrazovanje“ za buduće kriminalce, Labrović duhovito i nepogrešivo detektira „suptilna skretanja“ jednog dezorijentiranog tranzicijskog društva.
Upravo ovaj potonji „kriminalni priručnik“ - s kojim je Labrović predstavljao Hrvatsku na bijenalu u Istanbulu 2009. godine - ponukao nas je da baš s njim prodivanimo o najnovijim hapšenjima istaknutih...