StoryEditorOCM
SpektarOči u oči

Mogli bismo biti najbolja turistička sila Europe, ako već nismo najveća

Piše PSD.
3. studenog 2012. - 14:39
Baš kao  i obično u ovo doba godine, znani i neznani uključili su se u analize turističke sezone, koja je kao slamka spasa našem gospodarstvu pružila novu šansu za lakše preživljavanje zime, puneći državni proračun, ali i privatne blagajne i novčanike poduzetnika. Ne čudi stoga da su se u oskudici dobrih vijesti mnogi “prikačili” na turizam, ne bi li javno poentirali na njegovim dobrim rezultatima, no turistički profesionalci već su dobrano poslom i organizacijom u turističkoj 2013. godini.

Ona bi po mnogo čemu za hrvatski turizam trebala biti posebna i drukčija, prvenstveno u načinu promocije, organizacije sustava HTZ-a, ali i okretanju novim kanalima prodaje. Prve aktivnosti na pripremi 2013. počinju već ovog ponedjeljka otvaranjem Svjetskog sajma putovanja...
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
25. studeni 2024 10:38