stdClass Object
(
[id] => 1289276
[title] => Ella Dvornik izdala je novi album kao - Alterella. Misli li ona ozbiljno?! Nema joj spasa iz ralja neslušljivosti...
[alias] => ella-dvornik-izdala-je-novi-album-kao-alterella-misli-li-ona-ozbiljno-nema-joj-spasa-iz-ralja-neslusljivosti
[catid] => 262
[published] => 1
[introtext] =>
[fulltext] =>
Javnost je prvi puta imala priliku upoznati Ellu Dvornik sredinom 2000-ih godina kada je predstavljena kao buntovna tinejdžerica u hit reality showu "Dvornikovi".
Emisija je, po uzoru na MTV-jevu uspješnicu "The Osbournes", pružala uvid u svakodnevicu obitelji Dvornik, odnosno, legendarnog glazbenika Dina, supruge Danijele i kćeri Elle koja je stereotipnim izgledom buntovnice kreirala savršen lik za reality TV koji je hrvatska publika prije 15-ak godina objeručke prigrlila, od talent showova do Big Brothera.
"Dvornikovi" su poslužili kao savršena "pista" da se Ella Dvornik probije pod svjetla reflektora. Šačica kreativnosti, upućenost u strane trendove društvenih medija koji su tek tada započeli i malo vjetra u leđa baziranog na obiteljskom prezimenu pomogli su Elli da se realizira kao medijska persona i jedna od prvih "influencerica" ovih prostora.
U pozadini alternativne mode, japanskom scenom inspirirane šminke i intervjua u žutoj štampi, ambiciozna je Ella pokušala pokrenuti i glazbenu karijeru -
Nazvana "nepo-bebom" prije nego što je taj izraz uopće ušao u svakodnevni leksik, Ellina je glazba većinom prošla ispod radara, a za taj melodičan, ali isprazan alternativni pop-rock ukrašen japanskom anime estetikom "zakačile" su se pretežito tinejdžerice koje su ukusom u materijalno i psihom bile na istoj razini kao i ona. Godine su prolazile, a Ella je stasala u influencerskog magnata i svestranu majku dvije djevojčice koju je teško izbjeći. Uz brojne uspješne projekte, među dežurnim tviterašima i internetskim komentatorima prašinu je upravo digla "Alterella", njen glazbeni alter ego.
Reklamiran oskudnim fotografijama koje su mamac prosječnim Facebook komentatorima i obogaćen futurističkim vizualima te digitalnim avatarom kreiranim posebno za njenu revitaliziranu glazbenu karijeru, ovaj album je ispao onako kako smo i svi očekivali - površno, a opet dovoljno zanimljivo da generira buku i žamor u hrvatskoj javnosti, baš kao i spomenuti reality show davne 2006. godine.
Navodno prvi hrvatski ženski trap album "Teška vremena za sanjare" otvara pjesma "Mijenjam se" i poprilično generičnim tekstom i balkanskim, klupskim instrumentalom i vokalom evocira energiju Senidah, ali ipak trunku slabije od spomenute slovenske glazbenice. Za produkciju albuma zaslužan je Strapazoot koji se u kratkom vremenu istaknuo kao jedan od perspektivnijih producenata sa scene, a iduća pjesma, "Bonton" upravo to i dokazuje. Blesavim, ali zabavnim rimama uz lako pamtljiv flow, Alterella koristi sve stereotipne alate i motive trap glazbenika kako bi uvjerila slušatelja u svoju legitimnost, a Strapazoot (Arian Vuica) je pjesmu dodatno začinio pulsirajućim "jungle" beatom kakvog se ne bi posramila ni britanska scena devedesetih.
---
---
Nakon "Bontona", jedne od svjetlijih točaka albuma, slijedi pomrčina u obliku pjesme "Arigato". Ni miljenik generacije Z, Dino Blunt, nije uspio ovo spasiti iz ralja neslušljivosti. Količina popularnih japanskih riječi i elemenata pop kulture te današnjeg "slanga" prenapučila je pjesmu, pa me iskreno zanima je li ironičnost krajnji cilj ove pjesme čija najistaknutija fraza glasi: "Arigato gozaimasu, ide gas". "Achoo" je još jedna zanemariva, isprazna pjesma, a nakon nje slijedi "Svi su dečki kurve" sa zaraznim sintesajzerima, no osim nekoliko stihova spremnih za Instagram storyje ljutih adolescentica, nema ništa za ponuditi.
---
---
"Sugar daddy, slatka sam ko Stevia" otvara iduću pjesmu, simbolično nazvanu "Stevia". Bliža pristupačnom pop zvuku od prethodnih nekoliko pjesama, pjesma lagano ulazi u uho, no opet se bori s (ne)ozbiljnošću i (ne)ironičnosti te dodatno zbunjuje slušatelja kojim je smjerom Alterella htjela krenuti. Usprkos umirujućoj boji glasa, Alterellin vokalni izražaj ponekad je neizdrživ, a na trenutke dobro komplimentira opuštenije pjesme poput "Grinder". "Glupa kuja" s izraženim fus činelama podsjeća na R&B s kraja devedesetih godina u kombinaciji s modernijom produkcijom, ali baš kao i "Thot Pop" koji prizvukom podsjeća na beatove Afrike Bambaate ili Run DMC-a iz osamdesetih - nema liričke supstance. Obje pjesme nažalost ispadaju kao prijetnje srednjoškolki svojim suparnicama...što je na kraju Ella Dvornik možda htjela i postići s obzirom na to da osobno smatra svoj alter ego "20-godišnjakinjom”...ironično ili ne.
Obli font neonsko-zelene boje, roza kosa na kiborškom digitalnom avataru, uvlačenje metaversea u cijelu priču u kombinaciji sa slangom današnjih tinejdžera, referencama na anime, drogu, nonšalantnim spominjanjem lijekova za smirenje i konstantnim traženjem partnera uz seksualne aluzije kreira čudnu mješavinu koja je na kraju naprosto pretjerana i forsirana. Uz odličnu produkciju od strane Strapazoota i Metropole, Alterella pruža vokalno i tekstualno vrlo malo, ali servira više nego dovoljno "oštrog" sadržaja da pokrene priču na raznim portalima i društvenim mrežama, što je nešto čemu Ella nije strana. Čudi me jedino što nije dodatno poradila na cijelom projektu i snimila neki vizualno-impresivan spot.
---
---
"Teška vremena za sanjare" je još jedan proizvod u asortimanu Elle Dvornik koja kao pionirka influencerske branše vješto caruje tim svijetom. Kreativno se prilagođava publici, pa tako i ovoga puta, i to onoj po dva desetljeća mlađoj od sebe. Alterella je zanimljiv koncept zvuka uparenog s prikladnim vizualima, no njen je album preslab i premlak da digne više prašine oko sebe. Naposljetku nije jasno je li Ella Dvornik iskrena i u potpunosti ozbiljna oko ovog albuma ili ironična i svjesna sebe te svojih pokušaja infiltriranja među "vršnjake”... čak 20 godina mlađe od sebe.
Javnost je prvi puta imala priliku upoznati Ellu Dvornik sredinom 2000-ih godina kada je predstavljena kao buntovna tinejdžerica u hit reality showu "Dvornikovi".
Emisija je, po uzoru na MTV-jevu uspješnicu "The Osbournes", pružala uvid u svakodnevicu obitelji Dvornik, odnosno, legendarnog glazbenika Dina, supruge Danijele i kćeri Elle koja je stereotipnim izgledom buntovnice kreirala savršen lik za reality TV koji je hrvatska publika prije 15-ak godina objeručke prigrlila, od talent showova do Big Brothera.
"Dvornikovi" su poslužili kao savršena "pista" da se Ella Dvornik probije pod svjetla reflektora. Šačica kreativnosti, upućenost u strane trendove društvenih medija koji su tek tada započeli i malo vjetra u leđa baziranog na obiteljskom prezimenu pomogli su Elli da se realizira kao medijska persona i jedna od prvih "influencerica" ovih prostora.
U pozadini alternativne mode, japanskom scenom inspirirane šminke i intervjua u žutoj štampi, ambiciozna je Ella pokušala pokrenuti i glazbenu karijeru -
Nazvana "nepo-bebom" prije nego što je taj izraz uopće ušao u svakodnevni leksik, Ellina je glazba većinom prošla ispod radara, a za taj melodičan, ali isprazan alternativni pop-rock ukrašen japanskom anime estetikom "zakačile" su se pretežito tinejdžerice koje su ukusom u materijalno i psihom bile na istoj razini kao i ona. Godine su prolazile, a Ella je stasala u influencerskog magnata i svestranu majku dvije djevojčice koju je teško izbjeći. Uz brojne uspješne projekte, među dežurnim tviterašima i internetskim komentatorima prašinu je upravo digla "Alterella", njen glazbeni alter ego.
Reklamiran oskudnim fotografijama koje su mamac prosječnim Facebook komentatorima i obogaćen futurističkim vizualima te digitalnim avatarom kreiranim posebno za njenu revitaliziranu glazbenu karijeru, ovaj album je ispao onako kako smo i svi očekivali - površno, a opet dovoljno zanimljivo da generira buku i žamor u hrvatskoj javnosti, baš kao i spomenuti reality show davne 2006. godine.
Navodno prvi hrvatski ženski trap album "Teška vremena za sanjare" otvara pjesma "Mijenjam se" i poprilično generičnim tekstom i balkanskim, klupskim instrumentalom i vokalom evocira energiju Senidah, ali ipak trunku slabije od spomenute slovenske glazbenice. Za produkciju albuma zaslužan je Strapazoot koji se u kratkom vremenu istaknuo kao jedan od perspektivnijih producenata sa scene, a iduća pjesma, "Bonton" upravo to i dokazuje. Blesavim, ali zabavnim rimama uz lako pamtljiv flow, Alterella koristi sve stereotipne alate i motive trap glazbenika kako bi uvjerila slušatelja u svoju legitimnost, a Strapazoot (Arian Vuica) je pjesmu dodatno začinio pulsirajućim "jungle" beatom kakvog se ne bi posramila ni britanska scena devedesetih.
---
---
Nakon "Bontona", jedne od svjetlijih točaka albuma, slijedi pomrčina u obliku pjesme "Arigato". Ni miljenik generacije Z, Dino Blunt, nije uspio ovo spasiti iz ralja neslušljivosti. Količina popularnih japanskih riječi i elemenata pop kulture te današnjeg "slanga" prenapučila je pjesmu, pa me iskreno zanima je li ironičnost krajnji cilj ove pjesme čija najistaknutija fraza glasi: "Arigato gozaimasu, ide gas". "Achoo" je još jedna zanemariva, isprazna pjesma, a nakon nje slijedi "Svi su dečki kurve" sa zaraznim sintesajzerima, no osim nekoliko stihova spremnih za Instagram storyje ljutih adolescentica, nema ništa za ponuditi.
---
---
"Sugar daddy, slatka sam ko Stevia" otvara iduću pjesmu, simbolično nazvanu "Stevia". Bliža pristupačnom pop zvuku od prethodnih nekoliko pjesama, pjesma lagano ulazi u uho, no opet se bori s (ne)ozbiljnošću i (ne)ironičnosti te dodatno zbunjuje slušatelja kojim je smjerom Alterella htjela krenuti. Usprkos umirujućoj boji glasa, Alterellin vokalni izražaj ponekad je neizdrživ, a na trenutke dobro komplimentira opuštenije pjesme poput "Grinder". "Glupa kuja" s izraženim fus činelama podsjeća na R&B s kraja devedesetih godina u kombinaciji s modernijom produkcijom, ali baš kao i "Thot Pop" koji prizvukom podsjeća na beatove Afrike Bambaate ili Run DMC-a iz osamdesetih - nema liričke supstance. Obje pjesme nažalost ispadaju kao prijetnje srednjoškolki svojim suparnicama...što je na kraju Ella Dvornik možda htjela i postići s obzirom na to da osobno smatra svoj alter ego "20-godišnjakinjom”...ironično ili ne.
Obli font neonsko-zelene boje, roza kosa na kiborškom digitalnom avataru, uvlačenje metaversea u cijelu priču u kombinaciji sa slangom današnjih tinejdžera, referencama na anime, drogu, nonšalantnim spominjanjem lijekova za smirenje i konstantnim traženjem partnera uz seksualne aluzije kreira čudnu mješavinu koja je na kraju naprosto pretjerana i forsirana. Uz odličnu produkciju od strane Strapazoota i Metropole, Alterella pruža vokalno i tekstualno vrlo malo, ali servira više nego dovoljno "oštrog" sadržaja da pokrene priču na raznim portalima i društvenim mrežama, što je nešto čemu Ella nije strana. Čudi me jedino što nije dodatno poradila na cijelom projektu i snimila neki vizualno-impresivan spot.
---
---
"Teška vremena za sanjare" je još jedan proizvod u asortimanu Elle Dvornik koja kao pionirka influencerske branše vješto caruje tim svijetom. Kreativno se prilagođava publici, pa tako i ovoga puta, i to onoj po dva desetljeća mlađoj od sebe. Alterella je zanimljiv koncept zvuka uparenog s prikladnim vizualima, no njen je album preslab i premlak da digne više prašine oko sebe. Naposljetku nije jasno je li Ella Dvornik iskrena i u potpunosti ozbiljna oko ovog albuma ili ironična i svjesna sebe te svojih pokušaja infiltriranja među "vršnjake”... čak 20 godina mlađe od sebe.
Ella Dvornik izdala je novi album kao - Alterella. Misli li ona ozbiljno?! Nema joj spasa iz ralja neslušljivosti...
Piše LOVRO BELOŠEVIĆ/JL
12. svibnja 2023. - 14:02
Album Alterelle pod naslovom ”Teška vremena za sanjare”
Javnost je prvi puta imala priliku upoznati Ellu Dvornik sredinom 2000-ih godina kada je predstavljena kao buntovna tinejdžerica u hit reality showu "Dvornikovi".
Emisija je, po uzoru na MTV-jevu uspješnicu "The Osbournes", pružala uvid u svakodnevicu obitelji Dvornik, odnosno, legendarnog glazbenika Dina, supruge Danijele i kćeri Elle koja je stereotipnim izgledom buntovnice kreirala savršen lik za reality TV koji je hrvatska publika prije 15-ak godina objeručke prigrlila, od talent showova do Big Brothera.
"Dvornikovi" su poslužili kao savršena "pista" da se Ella Dvornik probije pod svjetla reflektora. Šačica kreativnosti, upućenost u strane trendove društvenih medija koji su tek tada započeli i malo vjetra u leđa baziranog na obiteljskom prezimenu pomogli su Elli da...