StoryEditorOCM
Život uz novog vlasnika ‘dalmacijavina’ rađa se i nova nada u perspektivu uništenog proizvođača, čiji obraz još uvijek svjetla neprijeporni brend

PIPI - TO VAM SNAGU DAJE... Novi zamah pića naše mladosti

Piše PSD.
7. prosinca 2011. - 22:21
Iako nije nikakav stručnjak za tržište i burzu, tijekom još jedne krize prije nekoliko godina potpisnik ovih redaka pomislio je da u jednoj regiji kao što je Dalmacija, koja njeguje kult bevande i koja ima toliko vinoljubitelja, jedno Dalmacijavino nikad ne može propasti.

Ne samo da ima dobru i široku ciljanu publiku, nego je i u dobrom vinorodnom području, a u svome portfelju ima i zemlju od Hvara do Oklaja, proizvodnju alkoholnih i bezalkoholnih pića te vrijedne poslovne prostore (koji će se poslije pokazati kao kamen oko vrata).

Uz to, lokalna publika vjerna je lokalnim brendovima, pa stariji piju Kaštelet ili Vecchiju, žene batidu, a djeca Pipi ili Orelu, kao da devedesete nisu donijele viski, Fantu ili “Južnjačku utjehu”.

Pipi je nastala u zlatnim 70-im kad je...
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
23. studeni 2024 02:27