Nakon završenog drugog izdanja petodnevnog glazbenog festivala Terraneo kod Šibenika, postalo je jasno da se projekt profilirao u jak brend i, sad već argumentirano možemo reći, prepoznatljiv turistički proizvod Hrvatske. Bilanca od čak 45 tisuća posjetitelja koji su slušali više od 120 stranih i domaćih glazbenih “altenativaca” premašila je lanjsku brojku za impresivnih trideset posto! I to u vremenu globalne recesije, u sezoni za koji mnogi “insideri” vele da je kudikamo lošija nego lanjska.
Dakako, mladi koji pohode Terraneo i spavaju u kampu kapaciteta 4000 mjesta nisu gosti koje se može svesti pod egidu “platno moćni”, ali su svakako pokazatelj dobrog trenda i – zašto ne? – turističke strategije koja je Šibenik, sad već u svjetskim okvirima,...
Dakako, mladi koji pohode Terraneo i spavaju u kampu kapaciteta 4000 mjesta nisu gosti koje se može svesti pod egidu “platno moćni”, ali su svakako pokazatelj dobrog trenda i – zašto ne? – turističke strategije koja je Šibenik, sad već u svjetskim okvirima,...