Uz Petrol Severina je zaštitno lice Termi Čatež, vidjeli smo je i u reklami za Frutissimu...Reklama sa slavnim zvijezdama u prvom planu očito je najbolji način za prodaju nekog proizvoda, pa je tako ovih dana najveća jagma oko Ivice Kostelića koji je svojim uspjehom lansiran u sam vrh traženih zaštitnih lica.
Neke tvrtke su plaćale i 300 tisuća eura kako bi im pojedini glumci ili glazbenici bili zaštitno lice. Ugovori sa zvijezdama su stroga tajna, pa su iznosi izneseni u javnost uglavnom spekualacije.
Prema nekim izvorima, naravno neslužbenima, angažman neke televizijske zvijezde u reklamama može iznositi između 20 i 40 tisuća kuna.
Stoga se mnoga poznata lica, posebice iz glumačkog svijeta odriču starih zakletvi da se “oni ne bi nikad prodavali za loše uloge”,...
Neke tvrtke su plaćale i 300 tisuća eura kako bi im pojedini glumci ili glazbenici bili zaštitno lice. Ugovori sa zvijezdama su stroga tajna, pa su iznosi izneseni u javnost uglavnom spekualacije.
Prema nekim izvorima, naravno neslužbenima, angažman neke televizijske zvijezde u reklamama može iznositi između 20 i 40 tisuća kuna.
Stoga se mnoga poznata lica, posebice iz glumačkog svijeta odriču starih zakletvi da se “oni ne bi nikad prodavali za loše uloge”,...