StoryEditorOCM
Panoramaništa neće biti kao prije

COVID-19 mijenja šoping: švedski modni gigant kojeg obožavaju Hrvati radi radikalan zaokret. ‘Naše putovanje s kupcima neprestano se razvija‘

Piše Tena Šarčević/JL
25. veljače 2021. - 18:48

Pandemija će, čini se, zauvijek promijeniti način na koji kupujemo odjeću

Globalna pandemija toliko je utjecala na poslovanje švedskoga modnog giganta da će u eri poslije korone H&M značajno promijeniti način poslovanja. I ne samo to, H&M bi, kao drugi najveći prodavač odjeće na planetu, svojim odlukama mogao pokrenuti cijeli novi trend koji će mnogi nesumnjivo slijediti.

Centralna poslovnica na glavnom trgu u Stockholmu bit će tako prvi njihov prodajni prostor koji će se promijeniti. Dućan neće više biti samo mjesto na kojem kupci mogu kupovati odjeću, nego će se na toj lokaciji, primjerice, šivati zakrpe za hlače, iznajmljivat će haljine za partyje, a u kutovima poslovnice prostor će biti preuređen u beauty salone.

Možete li zamisliti dućane koji nisu više...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
28. studeni 2024 07:01