StoryEditorOCM
PanoramaNAJDRAŽI UMAK

Amerikanci ovu posljedicu pandemije nisu očekivali: zbog COVID-a ostali bez omiljene namirnice, tvrtka obećala povećanje proizvodnje

Piše HINA
7. travnja 2021. - 21:39

SAD se suočava s manjkom kečapa jer je zbog pandemije koronavirusa porasla potražnja za tim popularnim dodatkom hrani, prenosi u srijedu BBC.

Heinz, najpoznatija marka kečapa, priopćila je da je po rasta potražnje došlo zbog pojačanog trenda dostave ili uzimanja hrane za van.

Ljudi uz hranu naručuju više kečapa u vrećicama koje su zamijenile kečap u bocama na stolovima restorana.

Tvrtka je obećala da će pojačati proizvodnju.

Heinz je agenciji AFP rekao da je prilagodio proizvodne procese, ali da je "potražnja i dalje veća od ponude".

Prema Wall Street Journalu, cijena kečapa porasla je od siječnja 2020. za 13 posto.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. studeni 2024 02:47