StoryEditorOCM
Modaalchemy

Tihana Harapin Zalepugin otkriva tajnu vječne mladosti u novoj LINK kampanji

Piše PSD.
11. srpnja 2014. - 15:45
Stvarna žena, osoba koja se ne pojavljuje u ulozi modela već predstavlja samu sebe sa svim bogatstvom svoga unutarnjeg svijeta – poruka je kampanje Ogi Antunac i Zorana Mrvoša, dizajnera iza imena brenda LINK.

- Tijekom nastajanja LINK-ove kolekcije za proljeće/ljeto 2015., koja će tijekom sljedeća dva mjeseca biti predstavljena u Düsseldorfu, Las Vegasu i New Yorku, počela se javljati ideja o vizualima koji bi pratili kolekciju i ženi koja je zaista i nosi - otkrivaju popularni modni dizajneri.

Tajnu vječne mladosti i odjeće koja odijeva dušu, otkrila je ikona hrvatskog stila, Tihana Harapin Zalepugin – modna „insiderica“ već dugi niz godina. Ona duboko promišlja i razumije modu, ali se s njom i poigrava. Njoj je odjeća samo nadogradnja vlastite osobnosti,...
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
26. studeni 2024 23:33