Otkako se na službenoj objavi zaruka s princem Williamom pojavila u modroj “Issa” haljini, koja je rasprodana u roku od nekoliko sati, na djelu je “Kate effect”, nevjerojatan utjecaj što ga na modu ima vojvotkinja Catherine od Cambridgea.
Njegov se vrhunac zbio prije desetak dana kad se modro-bijela haljina na preklop, 292 funte vrijedna krecija Diane von Furstenberg, na internetu rasprodala u roku od osam minuta nakon što su se pojavile prve snimke na kojima je Kate nosi u Australiji.
Još od pokojne princeze Diane, svekrve s kojom je tako često uspoređuju, a ona taj teret nosi s istom lakoćom i elegancijom kao i skupe dizajnerske kreacije i širokim masama dostupnu odjeću, poput kaputića iz “Zare”, nije se pojavila javna osoba s takvim utjecajem na modnu industriju...
Njegov se vrhunac zbio prije desetak dana kad se modro-bijela haljina na preklop, 292 funte vrijedna krecija Diane von Furstenberg, na internetu rasprodala u roku od osam minuta nakon što su se pojavile prve snimke na kojima je Kate nosi u Australiji.
Još od pokojne princeze Diane, svekrve s kojom je tako često uspoređuju, a ona taj teret nosi s istom lakoćom i elegancijom kao i skupe dizajnerske kreacije i širokim masama dostupnu odjeću, poput kaputića iz “Zare”, nije se pojavila javna osoba s takvim utjecajem na modnu industriju...