StoryEditorOCM
Modalei lou kampanja

Obilje čipke i vintage detalji u romantičnoj kolekciji Aleksandre Dojčinović

Piše PSD.
3. studenog 2014. - 13:11
Ženstvena kolekcija za aktualnu jesen i zimu s kojom se Aleksandra Dojčinović predstavila na nedavnom Perwoll Fashion.hr-u zaživjela je ovih dana u kampanji koja je izvrsna uvertira u sve što će se oko Lei Lou branda zbivati narednih mjeseci.

Naime, kolekcija koja se već može naći u Lei Lou trgovinama u Zagrebu i Splitu, bit će predstavljena još jednom na pisti, ovaj put u Londonu početkom iduće godine, što je još jedan veliki uspjeh hrvatskoj dizajnerici, čiji se modeli trenutno prodaju u čak dvanaest zemalja svijeta.

Aleksandra i u novoj kolekciji nastavlja slaviti žensku ljepotu, no ovaj put to radi romantičnije i glamuroznije no ikad, s puno čipke, a za dašak vintagea pobrinula se detaljima poput kragni, plisea, gumba, zvonolikih rukava ili remenja s mašnama,...
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. studeni 2024 07:38