StoryEditorOCM
Modablagdanska čarolija

Najveće britanske face u novoj Burberry božićnoj kampanji

Piše PSD.
9. studenog 2015. - 16:33
Ikonskoj britanskoj modnoj kući Burbberry kao inspiracija za novu božićnu kampanju poslužila je 15. obljetnica kultnog britanskog mjuzikla ‘Billy Elliot’.

U trominutnom video materijalu, Christopher Bailey, izvršni direktor brenda, uspio je okupiti poznata britanska lica iz svijeta glazbe, filma i mode - Sir Eltona Johna, Jamesa Cordena, Julie Walters, Romea Bechkama, Naomi Campbell, Rosie Huntington - Weasley, Michellea Dockerya, Jamesa Baya, Georga Ezru i Tobya Huntington -Whiteleya. 



Izvorna postava filmskog hita ‘Billy Elliot’, donirala je humanitarna sredstva za lokalnu zajednicu Easington, gdje je i smještena radnja mjuzikla. Poučen tim iskustvom, Burberry je donirao 500.000 £ koje će biti podijeljene između dvije dobrotvorne udruge – Place2Be i zaklade County Durham. ...
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
29. travanj 2024 06:37