StoryEditorOCM
Modanova kampanja

Modni studio LINK ove sezone koketira s punkom, rockom i electrom

Piše PSD.
15. listopada 2013. - 14:17
Modni studio LINK iza koje stoje Ogi Antunac i Zoran Mrvoš, predstavio je kampanju za novu jesensku kolekciju koja će biti prikazana 17.listopada na pisti Perwoll Fashion.hr-a.

Prepoznatljiva urbana LINK estetika ove sezone koketira s elementima punka, rocka i electra, s naglaskom na unisex motiv koji postavlja pitanje postoji li u 21. stoljeću granica između muških i ženskih odjevnih komada.

Kao lajtmotiv kolekcije dizajneri ističu slojevitost i negiranje forme tako da niti jedna ideja nije definirana do kraja. Nedovršenost, iznošenost, reciklaža, ono su što fascinira LINK u novoj sezoni. Standardni zimski materijali poput vune, pamuka i viskoze posebno su obrađeni i isprani kako bi dobili dojam iznošenosti.

Kolekcijom prevladavaju zagasite (ne)boje uz suprotstavljanje...
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
29. prosinac 2024 07:28