StoryEditorOCM
LjepotaPOTROŠAČKE NAVIKE

Štedi se na proizvodima za depilaciju: hoće li Hrvatice ovog ljeta šetati dlakave?

29. lipnja 2016. - 23:43

Prodaja takozvane ljetne kozmetike neprestano je u porastu, naročito u aktualnim vrućim mjesecima kada raste potreba za češćim korištenjem higijenskih preparata, a ono što se najviše traži su gelovi za tuširanje. Podatak je to iz istraživanja agencije "Nielsen" koje je objavljeno na portalu "Ja trgovac".

Tijekom godine dana koliko je trajalo anketiranje (ožujak 2015. – veljača 2016.), hrvatski su potrošači najviše tražili gelove za tuširanje koji su vrijednosno rasli 5,1% zabilježivši pritom 3% veću komadnu prodaju. Proizvodi za njegu tijela također su u plusu, ali zbilja minimalnom, jer je komadna prodaja veća 0,4%, a vrijednosna 0,3% u odnosu na prethodnih 12 mjeseci. Jedino je opao interes za proizvode za depilaciju jer je komadna prodaja smanjena za 0,9%, dok...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
29. prosinac 2024 01:47