StoryEditorOCM
Hrananije reklama nego vijest

Imotski konačno dobio gastronomsku oazu koja odudara od svega na što su navikli, kužina je 'materina', a interijer svjetski: dizajnera nisu angažirali, sve su sami birali

11. svibnja 2019. - 00:33

Bez obzira na nevjerojatni turistički uzlet - velikom povećanju broja noćenja, posebno stranih gostiju, kao i povećanju broja kuća za odmor, Imotskom još uvijek nedostaje solidna turistička infrastruktura. I to ne svaka, već ona koja itekako plijeni pozornost gostiju.

Riječ je o gastronomskoj ponudi. Imotski ima mali broj restorana i konoba s autohtonim jelima. Tek dva restorana u hotelima, i to nešto dislociranih izvan samog središta grada, te još dva s dnevnim jelima, premalo su, posebno u turističkoj sezoni.

I eto, konačno, prije nekoliko dana u središtu grada otvorena je "Euphoria". Restoran zanimljiva imena. Ime koje asocira na razdraganost, oduševljenje, veselje. Zavirili smo u "Euphoriju" vidjeti odgovara li ime i njegovu interijeru, ponudi, konačno i što kažu gosti....

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
24. studeni 2024 17:22