StoryEditorOCM
Društvena mrežapromjena na tablici

YouTube više nije najgledanija svjetska platforma, pretekla ga je druga, na kojoj provodimo jedan dan mjesečno

Piše mozaik sd
4. svibnja 2023. - 18:51

Kritičari koji negoduju zbog toga što mladi sve više vremena provode zagledani u ekrane mobitela ne razmišljaju toliko o tome koju platformu oni gledaju. Međutim, razmišljaju tijela koja to prate jer to ovisi o cijenama oglasa i prestižu kompanije.

Tako su, prema podacima koje je prezentirao Atlas VPN, a obradio Meltwater, korisnici TikToka na njemu lani proveli 282 sata, odnosno 23 sata i 28 minuta mjesečno, što je za tri sata i 51 minutu više nego 2021. godine. Platforma YouTube, koja ima oko 2,5 milijarde aktivnih korisnika mjesečno, na drugom je mjestu, a korisnici su na njoj lani prosječno mjesečno provodili 23 sata i devet minuta. To je prvi put da prema ovim mjerenjima YouTube nije na prvome mjestu, piše ICT business.

U mjerenju su se prat...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. svibanj 2024 12:16