Dan nakon završetka desetodnevnog 26. Muzičkog biennala Zagreb, njegov umjetnički ravnatelj Berislav Šipuš najviše se bavi jedinom neizvedenom predstavom, Foretićevom operom “Maršal”, piše Jutarnji list.
Prvo postbijenalsko jutro održali ste sastanak s autorskom ekipom “Maršala” te s vodstvom, ali i odvjetnikom Hrvatskog društva skladatelja. Koji je zaključak?
- Odlučili smo učiniti posljednji kompromis i ponuditi splitskom HNK izlaz iz slijepe ulice. Tražimo da se najkasnije do kraja svibnja odigra najprije premijera, za čije ćemo se oglašavanje u postbijenalskom vremenu i ozračju pobrinuti mi, a nakon toga još dvije predstave koje su bile najavljene, a zatim otkazane.
Na prebacivanje predstave u sljedeću sezonu ne možemo pristati jer sumnjamo da bi se...
Prvo postbijenalsko jutro održali ste sastanak s autorskom ekipom “Maršala” te s vodstvom, ali i odvjetnikom Hrvatskog društva skladatelja. Koji je zaključak?
- Odlučili smo učiniti posljednji kompromis i ponuditi splitskom HNK izlaz iz slijepe ulice. Tražimo da se najkasnije do kraja svibnja odigra najprije premijera, za čije ćemo se oglašavanje u postbijenalskom vremenu i ozračju pobrinuti mi, a nakon toga još dvije predstave koje su bile najavljene, a zatim otkazane.
Na prebacivanje predstave u sljedeću sezonu ne možemo pristati jer sumnjamo da bi se...