Nakon gotovo 20 godina otkako je započela izgradnja brze ceste Solin – Klis, ona će za godinu i pol dana u oba smjera napokon u čitavoj dužini imati po dva traka.
Izgradnja, odnosno, dogradnja, četvrtog traka brze ceste započet će tijekom prosinca ove godine, potvrdio nam je Boris Majić, član uprave Hrvatskih cesta, a radove vrijedne preko 219 milijuna kuna izvodit će putem natječaja izbrana poslovna udruga Konstruktor-inženjering i Hidroelektra-Niskogradnja
Radovi će se financirati iz redovnih prihoda Hrvatskih cesta. Iako je riječ o tek nekoliko kilometra prometnice radi se o vrlo kompliciranom i zahtjevnom zahvatu jer većina radova obuhvaća izgradnju vijadukata i probijanje tunela, a kako svaka dobra vijest za sobom povlači i pokoju lošu tako se već sada upozorava vozače da će za vrijeme trajanja radova u pojedinim fazama prometovanje biti otežano te da će se promet povremeno preusmjeravati na staru Klišku cestu.
Iako će radovi, čini se, povremeno izazivati veće prometne gužve, veseli činjenica da će izgradnjom ove prometnice u punom profilu Split, Solin i Kaštela napokon biti kvalitetno povezani s trasom autoceste Zagreb – Split – Dubrovnik kao i s ostalim pravcima u unutrašnjosti koji prolaze preko čvora Dugopolje.