Boljanima je na uspjehu, i još jednoj nagradi u dugačkoj zlatnoj kolajni priznanja, čestitao i predsjednik hrvatske vlade Zoran Milanović, čelnici Hrvatske turističke zajednice i Hrvatske gospodarske komore, koji su organizirali susrete u Opatiju, ali i mnogi drugi.
Svojom ponudom i prepoznatljivim simbolom plažom „Zlatni rat“ Bol je izborio mjesto u samom vrhu hrvatskog turizma na kojemu se nalazi, bez oscilacija, više od desetljeća.
Staro pravilo kaže kako se mnogo lakše popeti do vrha nego na njemu ostati. Bolu je uspjelo na njemu ostati i opstati jer su pravodobno znali prepoznati i znakove vremena i izazove tržišta te na njih na pravi način reagirati.
Bol će ovu sezonu pamtiti po rekordnom broju noćenja i po činjenici da su gosti iz Skandinavije treći po broju dolazaka.
- Ostati na izbirljivom turističkom tržištu može se jedino uz neprestano „brušenje “ svekolike ponude i to na svim nivoima. To je imperativ pred kojim nema uzmaka. Mi smo već započeli pripreme za iduću turističku sezonu, osobito na planu komunalne infrastrukture jer se od Bola uvijek očekuje i više i bolje, kazao je zadovoljni Tihomir Marinković, načelnik najtrofejnije hrvatske destinacije.
Bol je, naime, dvije godine zaredom 2009 i 2010.bio promaknut u Turističkog prvaka Hrvatske te bio nagrađen svojevrsnim turističkim Oscarom dok je tri godine zaredom, 2009., 2010. i 2011., proglašen prvakom u svojoj kategoriji. Ove godine i po četvrti put.
IVICA RADIĆ
Foto: Zvonimir Barišin/CROPIX
Foto: Zvonimir Barišin/CROPIX