Sve više brendova počinje prilagođavati svoje planove trenutnoj situaciji na tržištu. Pad prodaje električnih automobila ne događa se samo u Europi. U SAD-u se također smanjuje potražnja za električnim vozilima, što je još jedan izazov za mnoge proizvođače. General Motors je prije nekoliko tjedana najavio da će se fokusirati na plug-in hibride. Sada se tom popisu pridružio i Ford, koji će staviti veći naglasak na hibridne automobile, a dolazak novih električnih automobila bit će odgođen.
Pad prodaje električnih automobila veliki je problem za najveće kompanije. Posljednjih godina uloženo je prilično mnogo napora i financijskih sredstava da se dizajniraju takva vozila. To, naravno, znači ogromne troškove koji se sada ne mogu nadoknaditi.
Radi sve manjeg interesa kupaca za takvim vozilima, nužna je odlučna akcija. Ford je za sada odlučio odgoditi premijeru svog novog električnog kamioneta i SUV-a. Riječ je o modelima kreiranim za američko tržište. Njihov dolazak na tržište očekuje se tek 2026. ili čak 2027. godine.
Ford je drugi američki proizvođač s najvećim brojem prodanih električnih automobila – iza Tesle. Samo bi se Hyundai, Kia i Genesis, računajući ih kao jednu kompaniju, smjestili između brendova Elona Muska i Forda.
Amerikanci nastavljaju ulagati u nova električna vozila, ali sporijim tempom. To im daje više vremena za doradu dizajna, što bi trebalo rezultirati stvaranjem boljeg automobila.
U međuvremenu će se fokusirati na hibride koji su sve popularniji. PHEV automobili bilježe jako dobre prodajne rezultate, a prodaja je iz godine u godinu sve veća. To pokazuje da ova tehnologija postaje zanimljiv kompromis za mnoge ljude. Dakle, ako su plug-in hibridi učinkovitiji i jeftiniji, mogu savršeno zadovoljiti potrebe vozača, a istodobno osigurati niže emisije ispušnih plinova.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....