Citroën je premijerno pokazao novi C3 Aircross. Promijenivši način na koji pristupa tržištu kompaktnih SUV vozila francuski ga je proizvođač ponovno osmislio. U svojoj europskoj varijanti, ovaj potpuno novi model dijeli Smart Car platformu s nedavnim C3, što mu omogućuje pozicioniranje po vrlo atraktivnoj cijeni; druge zajedničke značajke uključuju novi identitet marke i isti formalni jezik, kako iznutra tako i izvana. Stas i dimenzije potpuno novog C3 promijenili su se zajedno s njegovim novim položajem. Sa 4,39 metara duljine, izvedba s 5 sjedala nudi najbolji unutarnji prostor u svom segmentu u drugom redu. Uz nju, Citroën također nudi potpuno novu verziju sa 7 sjedala, prvi u B-SUV segmentu. Ova je verzija dizajnirana s istim proporcijama, nudi nenadmašnu fleksibilnost korištenja dok je kompaktan i lak za manevriranje.
Uz benzinski motor, potpuno novi C3 Aircross bit će elektrificiran na dva načina: hibridni 48V pogonski sklop od 136 KS i potpuno električna verzija. S dometom većim od 300 kilometara (certifikacija je u tijeku), električna inačica znatno olakšava svakodnevni život: može se napuniti s 20 na 80 posto u samo 26 minuta i koristi aplikaciju ë-ROUTES – planer putovanja koji se prilagođava promjene na cesti u stvarnom vremenu.
Citroën nudi dosad neviđenu verziju sa 7 sjedala potpuno novog C3 Aircrossa. Dizajn stražnje četvrtinske ploče stvara dinamičnu, okomitu krmu, pružajući dovoljno prostora za putnike u trećem redu. Velika stražnja vrata i nasloni sjedala koji se lako mogu naginjati u drugom redu (40/60) olakšavaju pristup ovom trećem redu, koji sadrži dva udobna dodatna sjedala koja se mogu uvući. Nova verzija C3 Aircross sa 7 sjedala savršeno balansira kompaktnu vanjštinu s unutarnjim prostorom. Verzija C3 Aircross s 5 sjedala ima klupu u omjeru 40/60 koja je 65 mm više naslonjena nego na verziji sa 7 sjedala. Rezultat je vrlo izdašan prostor u drugom redu, s najboljim prostorom za koljena u
Potpuno novi C3 Aircross predstavlja novi pogonski sklop, sa svojom verzijom Hybrid 136 opremljenom automatskim mjenjačem e-DCT. Hibrid od 48 V koristi benzinski motor motor nove generacije 1.2 PureTech razvijen posebno za hibridne primjene, s 40 posto potpuno novih komponenti. S obujmom od 1199 cm³, ovaj 3-cilindrični motor razvija 136 KS (100 kW). Ima turbopunjač varijabilne geometrije i razvodni lanac koji doprinosi njegovoj robusnosti. Pogonski sklop je jednostavan za korištenje i ne zahtijeva ponovno punjenje. Idealan za obitelji, smanjuje i potrošnju goriva i emisije, što ga čini dobrim za novčanik i planet. E-motor (sinkroni stroj s trajnim magnetom) pomaže motoru s unutarnjim izgaranjem da smanji potrošnju goriva na transparentan način, omogućujući potpuno električnu vožnju za gotovo 50 posto gradske upotrebe i punjenje baterije tijekom usporavanja
Uz ovaj elektrificirani pogonski sklop, Citroën postavlja C3 Aircross s turbobenzinskim pogonskim sklopom od 100 KS (75 kW). Ovaj 3-cilindrični PureTech Turbo 100 MT6 motor povezan je s ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa i u skladu je sa standardima Euro7. Ova će verzija biti dostupna po najkonkurentnijoj cijeni na tržištu. Savršeno prilagođena vozačkim navikama kupaca u ovom segmentu, električnu verziju pokreće motor od 83 kW (113 KS) u kombinaciji s LFP (litij-željezno-fosfatnom) baterijom od 44 kWh. Ova tehnologija nudi savršen kompromis između potrebnih performansi (domet veći od 300 km - odobrenje je u tijeku) i vrlo pristupačne cijene. Njegov motor i potpuno automatski mjenjač nude linearno ubrzanje s trenutno dostupnim okretnim momentom i najveću brzinu od 145 km/h. Potpuno električna verzija C3 Aircrossa nudi dovoljno performansi da se s lakoćom uključite u svakodnevni promet.
Nakon lansiranja modela ë-C3 i C3, Citroën nastavlja svoju misiju učiniti električnu mobilnost dostupnom što većem broju ljudi. Zahvaljujući europskoj verziji nove međunarodne platforme ‘Smart Car‘– osmišljenoj od samog početka za potpuno električne motore, motore s unutarnjim izgaranjem i hibridne motore – i njezinoj ekstremnoj modularnosti, dimenzije C3 Aircrossa revidirane su prema gore radi veće uporabljivosti i funkcionalnost, bez utjecaja na njegovu prodajnu cijenu. To je prvi B-SUV na europskom tržištu koji se nudi po cijeni nižoj od 30.000 eura u svojoj potpuno električnoj verziji, te manje od 20.000 eura u svojoj PureTech turbo 100 MT6 verziji s unutarnjim izgaranjem.